2016. január 24., vasárnap

2016. január 16.-17.-Pizsibuli mesterfokon

Nos, a mai napom nagyából egy átlag szombatnak indult, de kaptam 10óra körül Borótól egy üzit:
 Tehát, már meg is van a programom a hétvégére. És amúgy, picit izgulok, mert még sosem voltam pizsibuliban. És vigyek pizsit?! Nekem a pizsi itthon, egy régi póló. Csak nem vihetek egy szakatt kinőtt, pólót.
-Anya!! Boró meghívott pizsi bulizni Fanniékhoz, de nekem nincs pizsim!-nyafogtam anyunak.
-Nincs valami macinacid, és egy sima pólód? Az teljesen jó lenne!-oktatott anya.
-Kösz!-nagyon nagy segítség volt! Pff...
Végül ezt találtam pizsinek:
Még gyorsan bepakoltam, és 2:35-kor elindultam. A telóm térképe, ugyanis azt mutatta, hogy 25perc az  út.

Mikor odaértem, Boró már ott volt. (engem James elvitt kocsival, szóval tök jó) Bementem, és tök ari házuk van. 

-Szia Regi! El kell mindent mesélned, mi volt tegnap.-támadt le Fanni, és Boró.
-Mivan? Honnan tudtok a tegnapról?
-Viktor face állapota. kapcsolatban Kovács Reginával.
-Mi? Én ezt nem is láttam.
-És mivel csütörtökön, még nem voltatok együtt, csak barátok voltatok, ezért tegnap lehetett valami.
-Na jó, igazából, meghívott délután magához, és... (elmeséltem mindent szóról szóra)
-Ez tök szuper! A barátnőnk nem singli!!-ujjongott Fanni és Boró.

Az este nagy része azzal telt, hogy beszélgettünk, megnéztük a Fákjú Tanár urat, ami nagyon jó film!  Rendeltünk pizzát, és az este többi részét mani-pedivel töltöttük, továbbá, kipróbáltunk egy arcmaszkot, és azon nevettünk hogy melyikőnk viccesebb a maszkban. Tök jó volt!
Hajnali 2-kor aludtunk el, mert annyit beszélgettünk.

Másnap reggel 10-kor keltünk. Megreggeliztünk meg stb., és elindultunk sétálni, mert egy cukrászdába akartuk ,,megünnepelni" a barátságunkat. Ott taliztunk Viktor anyukájával és tesójával, de csak köszönt és én elmondtam a csajoknak, hogy kik ezek. Majd haza kísértük egymást, ami tök jó, mert kiderült, Boró, egy utcával feljebb lakik tőlünk. Nagyjából, ez volt a szombatom, és vasárnapom. Délután még tanultam, és én is megváltoztattam az állapotom facebookon.


3 megjegyzés: