2016. január 13., szerda

2016. január 11. Budapest-Beíratkozás, és új osztály

Reggel izgatottan keltem. Képzeljétek, ma megyünk beiratkozni a suliba. Hogy mi lesz? Nem tudom! Lehet, hogy felvételit kell írnom. És  ha nem vesznek fel? Mi lesz? Habár nem kell aggódnom, mert ha más nem, maradok magántanuló. Viszont Viktorral... mi lesz? Kicsit azért félek! Na mindegy.
Lassan elindultunk. Csinos akartam lenni, ezért Kata sminkelt ki. Az outfitem:
Ez a kedvenc összeállításom, úgyhogy nem volt kérdés hogy ebbe megyek.

Olyan 9 körül odaértünk a sulihoz. Felmentünk az igazgatóihoz. Szerencsére üresek voltak a folyosók, mert óra volt.
Az igazgató megengedte, hogy ide járjak. De azt mondta, hogy egy hétig próbaidőn vagyok. Mivel nem akart felvételiztetni, ezt a megoldást találta ki. Mondta, hogy menjek most fel a 19-es terembe, mert az a 9. a osztályterme, és ugye abba az osztályba fogok járni (hogyha jól emlékszem Viktor is oda jár).  Szóval felmentem, de mivel sokan voltak a folyosón ez kicsit nehéz volt. Anya még beszélgetett az igazgatóval, és papírokat intézett (Kata is ebbe az osztályba fog járni, de ő most kicsit náthás lett, ezért nem tudott jönni). 
-Sziasztok!- köszöntem. De senki sem felelt, sőt még rám se néztek... Ez kicsit furi volt. Remélem kedvesebbek lesznek! Láttam, hogy pár lány rám nézett és összesúgott. 

Összesúgás: (ezt nem hallottam)
-Látjátok ezt az új csajt?- mondta Netti.
- Jaja azt hallottam, hogy EZ Viktor csaja!- flegmáskodott Noémi.
- Remélem csak eltévedt és nem lesz új osztálytárs a kis drága!- röhögött Vivi.
- Látjátok hogy jobb ruhája van mint nekem?! Ezt nem tűrhetjük!- irigykedett Netti.

Odajött hozzám egy hosszú szőke hajú elég undok csaj:
-Szia édes! Tök menci a cuccod! Fogadok Bershka-s! Úristen az egy nagyon szupcsi bolt! Amúgy egyszer majd elmehetünk közösen vásárolni, gondolom van sok pénzetek!
-Ööhm... okééé-szólni se tudtam. 
-Hallod Netti, ne akarj már minden új lányt behálózni!- mondta Fanni,
-Hallod Fannika ne irigykedjél már!
-Most mi bajod van? Én csak megvédem az ártatlan embereket!
-Jajj, ne izélj már akkor én el is mentem!- mondta Netti felháborodottan.
-Jajj, ne aggódj ez a lány mindig ilyen-mondta nekem Fanni.
És elkezdett velem beszélgetni.
-Amúgy nem te vagy az a lány akivel múlt hét pénteken beszélgettem a suli előtt?-ezt azért mondtam mert tökre ismerős volt az arca - Fanni ugye?
-Igen,igen. 
-Köszi, hogy megvédtél.
-Nincs mit! Amúgy ma egész nap itt leszel?
-Nem csak erre az órára maradok, mert az ofő mondta, hogy jöjjek be és órán kicsit össze ismerkedtet az osztállyal.
-Ez tök jó!
-Regi? Hát te?-futott be a terembe Viktor, és két puszit nyomott az arcomra.
-Ofő mondta, hogy jöjjek be és bemutat az osztálynak.
-De most föci lesz!-habozott Viktor.
-Igen de azt mondta hogy most elmarad.
-Emberek, nem írunk föciből, mert az új lányt mutatja nekünk be tancsinéni.-kiabálta el magát az osztálynak. Az emberek elkezdtek ujjongani, és Viktor kezdeményezésével elkezdték kiabálni a nevem! Tök jó érzés volt. Mondjuk a három undok lány csak lenézően néztek rám, és látszólag, nem tetszett nekik, hogy mennyire szeret az osztály.

-Gyerekek, mi ez a kiabálás??-jött be az ofő-Mindenki foglaljon helyet. Te Regina te oda Viktor mellé ülj le légyszíves.
-De tanárnő! Ez nem igazság ő ülhet a pasija mellé, mi meg nem.-szólt közbe egy igencsak túlzott sminkű lány. 
-Ó nem is tudtam, hogy Viktornak barátnője van!-lepődött meg a tanár.
-Igazából csak barátok vagyunk.-mondtam.
-Értem, de mivel csak ott van hely, Lola el kell fogadnod, jó?

Elbeszéltünk rólam, és az osztályról, mindenki bemutatkozott, és mindenki nagyon aranyos volt velem.
Aztán, amikor vége lett az órának mentem az igazgatóiba anyához, és hazamentünk. Pontosabban a papírboltba, mert még a sulira pár tanszert be kellett szereznünk. Plusz én eBay-ről rendeltem egy táskát, de még régebben, szóval szerintem az tök jó lesz.

Este korán feküdtem, mert másnap, már mentem is suliba. Remélem tetszeni fog az új környezet. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése