2016. február 9., kedd

2016. január 20.-Kis osztályka

Huh! Nem is tudom hol kezdjem! Ma ofőin egy csomó dologról beszéltünk! Íg valahogy:
-Sziasztok gyerekek!-jött be Horgos tanárnő (ofő).
-Jó napot tanárnő!-mondta kórusban az osztály.
-Ma nagyon sok mindent kell megvitatnunk! Az első például a farsang! Jövő héten farsangi bál lesz! Úgy gondolom hogy csinálhatnánk egyet! Jelentkezzen aki akar farsangot!-egész osztály jelentkezett-Akkor ezt eldöntöttük! Most jelentkezzen aki jövő hét pénteken ráér! Tehát 29.-én!-itt is majdnem mindenki jelentkezett, de aki nem az le tudta mondani a programjait-Akkor ehez kapcsolatban van-e valakinek kérdése?-elég sokan jelentkeztek.
-Hánykor kezdődik?-kérdezte Lilla.
-Szerintem 15:00-kor kezdhetünk itt az osztályteremben.-mondta Horgos.
-És zene lesz?-kérdezte Patrik.
-Hát lehet élő zene úgy hogy te meg aki hangszeren játszik elhozhatná, a jóhangúak pedig énekelnek! Vagy hozhat valaki hangtechnikát vagy kit is!-biccent a tanár Zolira, mert gondolom ő szokott ilyeneket csinálni.
-Rendben!-mondta Zoli és még Patrik meg Laci is na meg Viktor is, amin meglepődtem.
-Van valakinek még valami kérdése?-a kérdésre mindenki egyszerre rázta a fejét-Rendben akkor térjünk a lényegre! Március 15.-én az iskolának elő kell adnunk egy műsort! Ami azt jelenti, hogy készülnünk kéne rá! Van-e esetleg valakinek valami ötlete?-erre én rögtön jelentkeztem!
-Én 8 évig hip-hopoztam és egy koreót be taníthatok a többieknek! Ha ez mindenkinek megfelel!
-Nekem nem felel meg! Miért kell mindanyiunknak rázni magunkt a színpadon Regicske miatt! Valakinek biztos van jobb ötlete?! Nem?-vágott a szavamba lenézően Netti.
-Akkor szavazunk! Ki akarja Regi táncát? És ki akarja hogy valami más legyen? Elősször a Regi tánca?-meglepő módon Nettin és a slepjeim kívül mindenki akarta! Ez nagyon jól esett.-Akkor Netti ez nem kérdés! De erről még beszélünk!

Miután ezeket megbeszéltük ki is csöngettek!

Délután elkezdett esni a hó! Ami tök jó volt, kivéve hogy a cipőm átázott! Na meg volt más is!
Éppen Viktor kísért haza, mikor valami tizen éves kissrácok megdobtak hóval! Na erre Viktor oda ment hozzájuk és hát mind a kettőt megpofozta és elküldte ****(legyen annyi elég hogy melegebb éghajlatra)! Ez annnyira cuki volt!
-Jólvagy Regi?-kérdezte Viktor.
-Aha úgy ahogy! Am kösz ezt az egészet!-majd segített kiszedni a hajamből meg a kapucnimból is a havat.
-Nem engedlek mások kezeibe!-mosolygot rám Viktor! Én meg elvörösödtem, majd egymás kezét fogva sétáltunk haza!

Nos este elmeséltem mind ezt Fanninak és Borónak, akik szintén elolvadtak!
A napon kb ennyi volt, még este filmeket néztem, majd álomba merültem! Azon filóztam, hogy milyen ari az én pasim!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése