2016. január 17., vasárnap

2016. január 13. Budapest-Suli :)

Huh... Ma reggel már fél 7-kor a konyhában szürcsöltem a reggeli kávémat. Ilyen korán nem szoktam fent lenni, de ma minden megváltozik. Mert ma lesz az első napom a suliban! :) Féll 8-kor kellet indulnunk Katával (most már ő is jobban volt). De én már 7-kor kész voltam. Felöltözve, bepakolva (hétfőn megkaptuk a könyveinket) álltam az ajtóba, amikor Kata levánszorgott a lépcsőn, és én rámordultam:
-Hát te? Fél nyolckor  indulunk!
-De addig van még fél óra!-mutatott az órára, és asszem kinevetett.
-Lányok ne veszekedéssel töltsétek az első napotokat a suliba. Jó?-mondta anya.
-Persze...-bólogattunk egyszerre.
Nagy nehezen elindultunk fél 8-kor. Odafele elkezdett esni a hó, szóval eléggé csúszott az út. De azért időben beértünk, sőt még volt 10 percünk megismerkedni az osztállyal. És mikor beléptünk az osztályba Kata körbenézett, és látott egy lányt, akinek 1D-s pólója volt (tesóm él hal az 1D-ért, amit néha nem értek de ő tudja). Rögtön oda ment hozzá, és egész nap együtt voltak. Én leültem az egyetlen helyre ami szabad volt, vagyis én azt hittem.
-Khm, khm...-hallottam a hátam mögött a köhécselést. Gondoltam hátraadok egy torokcukorkát, de persze csak poénból, mert tudtam, hogy valami baja van, és sejtettem kinek. Igen ahogy gondoltam Netti köhécselt.
-Jó vagy! Vagy adjak szopogató cukorkát?-mosolyogtam rá.
-De vicces valaki. Kár hogy semmi vicceset nem mondtál.-nevetett.
-Elmondanád miért vagy ilyen szemét?
-Én, én nem vagyok szemét, de ha szemetet akarsz, menj ki a suli kukájához.-pacsizott össze Noémivel.
-Na jó. Megmondanád mit akarsz? Vagy ha csak kötekedni jöttél elmehetsz.
-Édesem, a helyemen ülsz, és ezzel megsérted a légkörömet.
-A légkörödet a túlzott parfüm sérti.-vágta rá Fanni, aki megvédett engem.
-Kösz.-biccentettem rá.
-Fannika mit szólsz bele! Te csak egy senki vagy.
-Ha én vagyok a senki akkor te ki vagy?-úgy látom Fanni elég komoly harcban van Nettivel.
-Úristen! Most megakartál sérteni? Mert ez tökre nem az volt!
-Szánalmas amit csinálsz Netti. Ugye tudod?
-Nem izgat.-lökött le a székről Netti.
-Áuuuu...-jajdultam fel, és hirtelen a földön találtam magam.
-Na jó Netti mit csináltál!?-most már Viktor is beleavatkozott, és az egész osztály odacsődült körém.
-Viktor, én semmit. Csak ez a liba kötekedett velem majd lefeküdt a földre, hogy eljátssza , milyen rossz vagyok! De ne higgy neki édesem!
-Akadj le Netti! Szánalmas...-de nem tudta befejezni, mert bejött a tanár.
-Gyerekek itt mi történt, és miért fekszik egy diák a földön.-jött oda.
-Elnézést tanárnő, de leült Regi a padba, és mivel ez Netti helye, Netti idejött, és lelökte Regit.-mesélte el a sztorit Viktor.
-Netti ez igaz?
-Nem tanárnő, csak hazudik, hogy megvédje a csaját.
-Mivan?? Ő nem a pasim. És elnézést tanárnő de Netti hazudik.-mondtam és most már felkeltem.
 -Én!! Hazudok!! Kis csitri vagy, hogy ilyet mondasz.
-Jól van lányok kérem, hadják ezt abba! Üljönek le a helyükre!-mondta kicsit idegesen a tanár.
-De tanárnő és hova üljek?-kérdeztem.
-Nagyon egyszerű. Valamelyik úriember lemegy a portára, és kér egy padot egy székkel a 23-asba!

Végül le tudtam ülni, és a napom többi részében próbáltam elkerülni a konfliktust Nettivel, és a slepjeivel. Ellenben én ma egész nap Fannival, és Boróval voltam. Olyan aranyosak. Délután hárman együtt Skypoltunk, és este 8-ig dumcsiztunk, és együtt tanultunk. Tök jó, hogy vannak emberek akik megértenek.
Este 8 körül befejeztük, mert én is és ők is mentek fürödni meg stb. Olyan jó volt a mai napom. Remélem holnap is hasonló lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése