2016. január 11., hétfő

2016. január 9. Budapest-Shopping egy váratlan személlyel

Ma egy csomó jó dolog történt velem! Délelőtt, anya kitalálta, hogy menjünk el a Coffee Dream-be mert ha annyit beszéltem róla, akkor már őt is érdekli! Viszont mivel ,,alig'' van ruhám kitaláltuk, hogy akkor menjünk el vásárolni is! (Ami anyától meglepő, mert ugye nem szoktunk a házon kívülre menni!) Szóval elindultunk! Tök jó volt odafele beszélgettünk:
-Lányok...-kezdte anya-James-el úgy döntöttünk, hogy ha ti is szeretnétek, megengedjük, hogy rendes suliba járjatok!
-Miii?-kiabáltuk egyszerre Katával-De anya ez.. Vagyis mitől gondoltad meg magad? Vagy hogy?-Dadogtam, mert köpni nyelni nem tudtam izgatottságomba! Legszívesebben felhívtam volna Viktort elmondani neki, és a nyakába ugrani hogy lehet hogy egy suliba járunk! De sajna nem volt meg a száma!
-Tudjátok James rávilágított, hogy nagyon rövid pórázon tartalak titeket! Ezért monda, hogy vegyek lejjebb! Úgy döntöttem, megengedem a sulit, mert minden egyéb akkor jöhet ha az megvan!-nem értettem mit mond de nem baj! Ez a James nagyon jó hatással van anyura. Egyre többször látom nevetni mosolyogni, meg akarom ez Jamesnek köszönni, mert ez az ő érdeme!
-De csajok mehetünk végree?-igen útközben megálltunk ujjongani! 😂

A Caffee Dreamban szuper jó volt! De ott nem történt olyan hű de szuper esemény! Ezért inkább azt mesélem, ami a plázába történt! El sem tudjátok hinni, kivel találkoztam!!! Viktorral! Nem tudom mit keresett a plázába, de rögtön amint megláttam el akartam neki mindenképp mondani a jó hírt!
-Anya-kezdtem anyának elmondani, hogy baj lenne-e ha odamennék Viktorhoz- Szóval az a srác ott Viktor! És ...-be se tudtam fejezni anya közbeszólt.
-Menj! Menj csak! De 4-kor a bejárat előtt találkozunk! És itt egy kis pénz!- anya a kezembe nyomott egy marék pénzt (nincs tisztába a mai árakkal), és én már futottam is!

-Szia Viktor!
-Regi? Oh szia!
-Szia! Nem gondoltam, hogy itt találkozunk, de azért örülök neked!
-Én sem! Amúgy mi járatban?
-Vásárolni jöttem a tesómmal és anyukámmal de mondtam nekik hogy inkább veled folytatnám a shoppingot! Ugye nem baj?-kacsintottam rá! Ami elég bénára sikerült.
-Dehogy is! Örülök!-el kezdtünk sétálni valamerre, csak hogy ne álljunk egy helyben. Tudtuk mindketten, hogy rengeteg mindenről kell beszélnünk, ezért jól jött ez a kis random találka!
-Szóval, el kell mondanom valamit,-kezdtem neki a monológomnak-anya megengedte hogy én is igazi suliba járjak, szóval nemsokára egy suliba fogunk járni!
-Ez komoly! Ez csúcs!
-Igen de meg papírmunka meg minden, még felvételiznem is kell!
-Tuti bekerülsz!

Rengeteget beszéltünk, de inkább csak sztorizgattunk! Nem hozta fel egyikőnk se a ,,kapcsolatunkat"! Igazából fél 5-re értem a bejárathoz, ami azt jelentette, hogy futottunk oda Viktorral! Amikor anyával talizott bemutatkozott, tök intelligens. Majd egy puszival búcsúztunk el és nagyjából ennyi! Hétfőn megyünk intézni a papírokat, és ha minden jól megy szerdán sgy csütörtökön mehetek már sulibaaaaa! Jeeee!!
Jut eszembe a beszélgetések közepedte bementünk pár butikba és ezeket vettem:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése