2016. január 20., szerda

2016. január 15. Budapest-Délután egy sráccal

Ma délelőtt a suliban nem történt semmi ,,fontos" dolog (ezt úgy értem, nem fetrengtem a földön, nem aláztak meg stb.). Viszont délután, annál is több. Kaptam 2 óra körül egy sms-t Viktortól, hogy hívhat-e, mert kérdezni akar valamit.
 (a fehér Regi írása-Csillámpóni)

ÚRISTEN!!! El kell készülnöm. 
-Ááá... Nem igaz, hogy nincs normális ruhám!-sipákoltam.
-Kicsim, mi a baj?-jött be anya.
-Semmi, csak Viktor elhívott magukhoz, és nem találok normális ruhát. Az egyik azért nem jó, mert babás és a szülei előtt az ciki. Meg minden.
-Nyugi. Idehívjam Katát?-kérdezte anya segítőkészen.
-Nem kell. Köszi!
-Oké, de én most megyek. És siess!
-Okéé

Végül sikerült ruhát találnom,és szerintem csini volt.
Nem akartam túl vékonyan öltözni, de vastagon se, ezért választottam ezt a szettet. 
14:25-kor kint voltam a ház előtt, és vártam Viktort. Alig kellet várnom 3 percet, amikor megláttam az utca sarkán, hogy jön. Elé szaladtam, és megöleltem. Ez csak spontán jött, de 5 percig ölelkeztünk. Olyan jó illata volt a vállának. (habár kicsit féltem, hogy kifolyik a nyálam (?!)) Aztán elmentünk a metró állomáshoz. Amit nem értettem, ezért megkérdeztem, hogy hova megy metróval?
-És amúgy hol laksz, hogy metróval kell hazamenned?-kérdeztem.
-Én Budán lakom a Hűvösvölgyi úton.-én úgy lebambultam, hogy tátva maradt a szám.
-Komolyan?! De akkor, hogy hogy nem ott jársz suliba?
-Anyukám idejárt, meg a húgom is ide jár.
-Hányadikos a húgod?
-Ő a 6 osztályosba jár és 8.-os.
-Akkor két évvel fiatalabb nálad?
-Aha, de egy csomóan azt hiszik, hogy egy idősek vagyunk, mert úgy sminkel meg minden hogy csak na! ;)
-És hogy hívják?
-Miri! 
-De szép neve van.
-Köszi. Lehet, hogy ő is otthon lesz.
-De tök jóó!

Lassan elindult a metrónk, egymás mellett ültünk és asszem még egymás kezét is fogtuk. Legalább is akkor amikor mentünk el a metróra, olyan sokan voltak és tömörültek, meg toltak minket, akkor megragadta a kezem, és húzott maga után. Olyan puha, és macsó keze van! Szerintem elvörösödtem. De mondjuk, neki nem jelentett szerintem újdonság, lehet, hogy már sok csaj kezét huzigálta, és az enyém meg se kottyant neki!? Na mindegy ez a gondolat, elment felettem, mert épp egy álló ember rányomta a fenekét az ülésre simuló hajamra, és úgy húzta!! De végül megmozdult, és én ,,kitéptem" a hajam alóla. Ezzel a mozdulattal, meglöktem Viktort, aki erre felrezdült, és kérdően nézett rám. Én a szemöldököm segítségével megmutattam neki mi van, (szemöldökömmel ?! mi van velem??) ő meg erre magához közelebb, húzott és ez olyan romantikus volt. Addig a percig, amíg az előttünk ülő részeg ember alkoholszaga meg nem csapta az orrom. (na jó kijelenthetjük, hogy nem szeretek metróval utazni.
-Itt szállunk le!-motyogta Viktor.
-Oké!

15 percig gyalogoltunk amíg oda nem értünk Viktorákhoz. (BASSZUS A HÁZUK VALAMI ÚRISTEN!! De tényleg. Gyönyörű!!)
-Szóval itt van a szélfogó, itt levetkőzhetsz, vagy ha akarod a szobámban is leteheted a cuccaidat!-kedves nagyon Viktor!
-Oké akkor majd nálad.
-Oh anya ő itt Regi!-mutatott a felénk igyekező nőre, aki igazán csinos és fiatalos volt.
-Üdvözlöm!-mondtam, és ő is bemutatkozott.
-Nikolett vagyok. Viktor anyukája. Kértek valami kaját, vagy vigyek fel a szobádba valami nasit? Vagy innivalót?
-Anya...-intett a fejével Viktor-Bocs csak kicsit izgatott, hogy itt vagy.
-Semmi baj! Szerintem az én anyukám már egy mérő szalaggal is megmért volna téged!
Ezen kicsit nevettünk, majd felmentünk a szobájába, ami elég nagy volt. Kicsit körbenéztem, és amíg ő hozott rágcsát, meg valami innivalót, én minden polcot végignéztem. És véletlen a gatyás fiókját is kinyitottam! Ezen úgy beparáztam, hogy felsikítottam! Erre ő elszaladt, és megkérdezte mi van.
-Jól vagy?
-Aha... Csak...-és mivel még nem húztam vissza a fiókot, ezért ő meglátta, és viccesen ezt mondta.
-Az oké, hogy megnézed mi van a szobámban, de ennyire ne legyél alapos!-nevette el magát!
-Bocs. Véletlen volt. Nem szándékosan. Nem akartam megnézni igazából...
-Nyugi már semmi baj. Felőlem azt is megnézheted.-nevetett, és közben elment.

Ez halál ciki volt, de az este nem ez volt az egyetlen. vagy 5-ször felakadtam a polcában és mindig úgy, hogy a pólóm felcsúszott, vagyis kivillant a hasam. Erre ő többször is azt mondta: ,,Előbb a gatyáim, most meg ez. Kezdek félni mit akarsz!" meg ,,Nem kell a sima hasaddal kérkedni!". Meg még sorolhatnám, mik történtek velem. Aztán beszélgettünk, és 8 körül anya hívott, hogy James meg értem. Viktor ki kísért és az udvarban megfogta a kezem, magához húzott, és megcsókolt. (Én konkrétan izzadtam ettől az egésztől)
-Nagyon jó volt ma veled...-kezdte-És szerintem...
-Igen szerintem is. (Tudtam, hogy ez azt jelenti, hogy akkor mi most már járunk)
Elmosolyodott, és még egyszer meg akart csókolni, de James kocsijának fénye befordult a kapuba, és jobbnak látta ha nem az ,,apám" előtt, csókolgat! Mondjuk ez igaz, de... nem is tudom. 
Beültem, a kocsiba, és James megkérdezte:
-Hogy vagy? (imádom, ha beszél hozzám, mert az akcentusa olyan aranyos)
-Oh. A napom fantasztikus volt, és hát, megcsókolt Viktor.
-Ez nagyon jó. Gratu kiscsajszi!-na ja kiscsajszinak nevez.
-Na ja!-mosolyogtuk el magunkat.

Ennyi volt. Hazaértünk, és bementem a szobámba. Anya nem jött be, de Kata sem. Szerintem James elmondott nekik mindent. 
Ez volt a napom! Mától nem vagyok singli, megvolt az első csókom, és a pasiméknál voltam.
Ez olyan jó nap volt!! 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése