2016. január 10., vasárnap

2016. január 8. Budapest-Legjobb nap egy fiúval

Basszus!! 10:00 és én még nem keltem fel??!! Jó, jó, lehet hogy kicsit túlreagálom a randit, de ez lesz az elsőőő! Na mindegy. Szóval 10:30-kor felkeltem és gyorsan megcsináltam a reggeli ,,rutinomat'' és utána elkezdtem parázni azon, hogy mit vegyek fel. Végül egy nagyon cuki farmer és kötött póló kombinációt választottam, de esküszöm rá ment fél órám a ruhakiválasztásra!!
Végül tehát ebbe a szerelésbe mentem! Igazából fogalmam sem volt, hogy hova visz, de úgy gondoltam ha valamii melegebb helyre visz akkor kabát nélkül tök jól elvagyok, de ha hűvösebb helyre akkor a kabáttal nem fázom. (és bármilyen hülyén hangzik, de kipróbáltam hogy fázok-e kint a kabátban, bent pedig melegem van-e a pulcsimba) Szóval mikorra mindent megcsináltam 12:30 volt, és tudtam hogy, 13:45-kor el kell indulnom, ahhoz, hogy odaérjek 2-re! Így gyorsan valami sminket összedobtam, (pontosabban egy kis szempilla spirált meg alapozót, mert ha komolyabb sminkbe megyek bele nem leszek kész, és ha elrontom és le kell mosnom akkor tökre kipirosodik az arcom) és 1-től 1.40-ig volt időm megcsinálni a hajam, a körmöm és felöltözni. Na meg valamit harapni, mert ha nem valami kajáldába visz tuti, hogy korogni fog a gyomrom! Az meg tök ciki. Na mindegy! 13:40-kor kint álltam a szélfogónkban, és a csizmát paszíroztam a lábamra. Végül 13:45-kor elköszöntem anyutól és Katától, aki folyton az Amcsi barátnőével skypolt, és elindultam. Út közben eléggé paráztam meg minden. Az agyamba lefutott egy párszor, hogy mi van ha csak felültetett, hisz a beszélgetésünk nem volt valami ,,űber komoly'' szóval volt bennem némi félelem. És ez csak fokozódott, mikor láttam, hogy a sulija előtt nem áll egy fiú sem. Azért odamentem végül is még csak 13:55 volt! Amint odaértem pár ember odajött, hogy ,,Mit keresel itt?'' meg ,,Eltévedtél kislány?'' most komolyan kislány?! Na meg minden féle kérdés volt.. De volt egy csaj aki tök normális volt odajött, és megkérdezte:
-Szia! Kit keresel?-gondolom látta, hogy nagyon pásztázom az embereket.
-Izé... Kis Viktort keresem!-mondtam kicsit félve.
-Viktort???-miért kérdezi ilyen furán?!
-Igen úgy volt, hogy itt találkozunk.
-A barátnője vagy?
-Nem, csak ... Hát igazából tegnap taliztunk, és ma kicsit ismerkedni akartunk.-Mi van? Jobb szöveget nem találhattam volna ki?
-Értem. Tudod Viktor elég jó srác. Nem az a ,,nőcsábász'' fajta. Szóval, ha valakit elhív valahova, persze egy lányt, az már elég komoly!
-Ezt hogy érted?
-Viktornak bejösz!!
-És... Az jó??
-Ilyen kérdést! Egy osztályba járok vele, és tudom, hogy a lányok közül majdnem mindenki belé szerelmes!
-Oh... Akkor jó! :)-mosolyodtam el, mert tök jó, hogy ÉN tetszem neki!
-Oh, ott jön!-mutatott az ajtó felé, és ahogy megláttam..... Ahogy kijött az ajtón kezébe a telefonja, hátán féloldalasan a táskája, (amiben alig volt cucc) és a ruhája, olyan laza ,,csávós''! Úristen, most még szebb mint tegnap! Amint közeledett megcsapott a parfümje illata, ami olyan macsó férfias szag volt! Közelebb lépett és megpuszilta az arcom!
-Szia Regi!-bizsergető érzés 100%-ban-Mehetünk?
-Aham!-mondtam de félig kómában.
-Amúgy engem Fanninak hívnak!-kiabálta utánunk a lány akivel előbb beszélgettem!
-Látom összeismerkedtél Fannival!-mondta Viktor.
-Aha, tök aranyos lány! És amúgy hova megyünk?
-Az fb profilod alapján, gondolom szereted a kávét!?
-Az nem kifejezés!-mondtam kicsit elmosolyodva.
-Szuper. Szóval a Caffee Dream-be viszlek-a Caffee Dream egy kávéház.
-Juj de jó!
Nagyon jó hely a Caffee Dream a kiszolgálás szuper meg minden! Ott beszélgettünk így mindenről. Aztán hazakísért, és útközben  megkérdeztem:
-Most akkor... van valami köztünk?-úgy éreztem meg kell kérdeznem, habár lehet hogy hiba volt.
-Igazából...-kicsit megszeppent-Lehet.-MIVAN?? Lehet?! Akkor most igen, vagy nem!!!???
Nem mondtam erre semmit. De ő se nagyon szólt. Kicsit kínos lett a pillanat. Amikor odaértünk a házunk elé csak annyit mondott:
-Jól éreztem magam.-de cukiiiiii-Meg ismételjük valamikor?
-Nekem ok.-annyira ciki helyzet volt-Akkor szia!
-Szia!
És én felmentem a házba ő pedig elment. Láttam ahogy kifordul az utcánkból. Aztán bementem, mert kezdett lehűlni a levegő!
-Na, mesélj!!-támadott le az ajtóba anya és Kata is. És nagy meglepetésemre James is!
-Minden jó volt.-nem tudtam mit mondjak.
-Bővebben??-kérdezte, de most már csak anya.
-A Caffee Dreamban voltunk tök jó volt. De ennyi legyen elég, mert fáradt vagyok.-és bementem a szobámba..
Kicsit később olyan 9 óra körül Kata jött be a szobámba.
-Mit keresel?-meredtem rá kérdően.
-Nem jöhetek be a húgom szobájába?
-De gyere-mosolyogtam neki.
-Na mesélj! Nekem elmondhatod mi volt!
És én részletesen elmondtam neki mindent egytől egyig. Sokat nevettünk a bénázásaimon. És asszem tök jóba lettünk.
-De Regi. Egyet had mondja komolyan. Ha lesz legközelebb, akkor én sminkellek ki!
-De paraszt vagy!-nevettük el magunkat egyszerre.

Kb. fél 11-kor aludtam el, és átvettem a napomat! Jó volt a mai nap, remélem lesz folytatása! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése