2016. február 17., szerda

2016. január 26.-Megfázás vagy nátha?

Na gratulálok magamnak, ugyanis asszem a múltkori ,,hógolyó csatában" kicsit megfáztam. A reggelem úgy kezdődött, hogy iszonyatosan fájt a torkom, és rázott a hideg. Viszont úgy gondoltam megyek a suliba.
-Jó reggelt Regi! Hogy vagy?-köszöntött anya amint beléptem a konyhába.
-Mondanám hogy sz*rul de tudom, hogy nem szereted ezt a szót! Szóval elég gázul vagyok!-mondtam.
-Hallom a hangodon! Fáj a torkod? Vagy lázas vagy?-kérdezte óvón anya.
-Hát...-kezdtem-Fáj a torkom és ráz a hideg. De ezen kívül minden ok!-mondtam.
-Na jó akkor felhívom a dokit hogy délelőtt kimész! OK?
-Anya nincs nekem semmi bajom! Megyek suliba!-ellenkeztem.
-Dehogy mész! Normális vagy? Azt hiszed elengedlek betegen!?-mondta idegesen anya.
-Ajj... Ne már! Kérlekkkk.
-Ne ellenkezz! Örülj hogy nem kell menned! Most pedig maradj csöndbe feküdj vissza mert én felhívom ofőd meg a dokit!-mondta anya, én meg a teával a kezemben visszamentem a szobámba!

Mikor már anya elment, és én egy füzetet nyomtam Kata kezébe mielőtt elment, hogy írja fel a házit meg a fontosabb dolgokat!

Szuper! Anya dobott egy SMS-t hogy mennyek ki a dokihoz! El is kezdtem készülődni! Mondjuk én mindig is utáltam a dokihoz menni, mert úgy utálom mikor a pólómat fel kell húzni és a doki stíreli a sztetoszkóppal a hátam meg a hasam! Ez olyan furi!! Nem? Na mindegy! 11 óra körül elindultam.
Mikor odaértem láttam hogy vannak egy csomóan! Na szuper! Mikor leültem felhívott egy idegen szám! De csak a szám volt idegen, mikor felvettem ismerős hang szólt bele.
-Szia Regi, Viktor vagyok!
-Szia! Hát te hogy-hogy hívsz?
Hiányzol nekem meg Borónak és Fanninak is, ezért gondoltam felhívlak! De itt van mellettem Boró meg Fanni is!-mondta Viktor.
-De cukik vagytok! Am itt ülök a dokinál, tök gázul vagyok! Fáj mindenem! Veletek  mizu?-mondtam.
-Várj 10 percet majd beszélünk! Pusza!-mondta  a telóba Fanni.
Ez nagyon fura volt. Mi bajuk! Felhívnak kedvesen majd tök  leteszik! Grat!!

10 perc múlva a rendelőbe 3 ember toppant be és épp valamin nevettek! Letették a kabijukat és felém jöttek. Ez elég meglepő volt számomra, de amikor közelebb jöttek kirajzolódott az arcuk és rájöttem, hogy ezek az én drága barátaim! Na jó mégis csak nagyon aranyosak!!
-Úgy gondoltuk eljövünk megnézni a mi kis betegünket!-mondta Boró.
-De aranyosak vagytok!-borultam a nyakukba!
-Na jó, tök jó hogy ölelkezünk de nem akarok beteg lenni!-nevetett Boró.

Elbeszéltünk, majd én következtem! Bent a doki azt mondta, hogy kicsit megfáztam, felírt pár gyógyszert és elengedett. Kimentem a barátaimhoz, és elmondtam nekik mi van! Aztán anyát is felhívtam! De mindezek közben elindultunk haza. Ők hárman tök arin hazakísértek. Úton szintén beszéltünk. Nagyon jó volt! Ja szerintem még nem mondtam, hogy a doki kiírt a hétre! Szuper!

Este az én drága Katám megadta a lecókat meg a többi cuccot! A napom kb ennyi volt, a hét további részén itthon fogok punnyadni a magam kis náthájával! Olyan ügyes vagyok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése